Туристичний путівник
Подорожуй навколо світу

8 порад туристу: як вибрати готель через Інтернет

У період відпусток і літніх подорожей більшість з нас заздалегідь починає турбуватися про покупку туристичної путівки або як мінімум виборі відповідного готелю. А як вибирати готель там, куди їдеш вперше? У цьому може допомогти Інтернет! Ось тільки не всі сайти однаково корисні.

Порада перша. У будь-якому випадку – збираєтеся ви в поїздку за кордон або по просторах нашої Батьківщини – потрібно заздалегідь визначитеся зі своїми вимогами і зіставте їх з бюджетом поїздки. Варто розуміти, що досить нерозумно розраховувати на проживання в п’ятизірковому готелі, якщо ви маєте в своєму розпорядженні скромною сумою грошей.

Крім того, прикиньте, чи збираєтеся ви проводити в готелі все свій час. Навіщо всі вільні кошти витрачати на зайвий сервіс і розкішний номер, якщо ви будете в ньому всього лише ночувати? Але в будь-якому випадку до вибору рівня готелю потрібно підійти з усією серйозністю, оскільки це позбавить від метань і допоможе скоротити час, витрачений на вибір місця проживання.

Порада друга. Пам’ятайте, що готель від готелю  відрізняється. Тобто позначення “п’ять зірок” ще не дає гарантії, що в номері ви не зустрінете комарів і мурах, а прибирання буде проводитися щодня. Дуже часто (особливо це характерно для масових зарубіжних курортів: Єгипту, Туреччини, Болгарії) можна побачити два п’ятизіркові готелі по сусідству, але відрізнятися вони будуть як небо і земля.

Як же не потрапити в халепу? Перш за все, зверніть увагу на “марку” готелю. Звичайно, і на стару буває проруха, але все-таки найменування Hilton, Sheraton, Marriott або Ritz Carlton до чогось зобов’язує. І до речі, не завжди готелі цих керуючих компаній захмарно дорогі (адже вони представлені і на дешевих курортах). Навпаки, вони можуть мати в управлінні готелі різних рівнів, а от якість сервісу там вже точно не буде “совковою”. Тому, вибираючи готель через Інтернет, орієнтуватися на світові бренди  все-таки варто.

Порада третя. По-можливості, орієнтуйтеся на рекомендації друзів. Особливо якщо має бути поїздка за кордон. Друзі можуть розповісти все до самих дрібних деталей і дати свою оцінку тим готелям, в яких вони вже відпочивали. У більшості випадків, в рекомендований близькою людиною готель можна їхати без остраху і спокійно бронювати номер через Інтернет практично наосліп.

А ось вірити всім відгуками туристів на сайтах турагентств не варто! По-перше, погані відгуки про готелі можуть залишати конкуренти. Дуже часто такі повідомлення не містять в собі ніякої конкретики, а тільки погану оцінку (буває і в нецензурній формі …). А по-друге, є люди, яким не подобається сервіс навіть в готелі, путівка в який коштує $ 10-20 тис. По-третє, дуже часто туристи їдуть у тризірковий готель, а сервісу очікують на рівні п’яти зірок! Після чого залишають на сайтах туроператорів гнівні рецензії на кшталт “Офіціант вимагав у мене чайові!” або “У мене в номері не виявилося виду на море, це просто кошмар !!!”. У більшості випадків ситуація просто драматизується до межі.

Порада четверта. На які ж відгуки варто звернути увагу? Порівнюйте основні характеристики готелю з конкретними “показаннями” бувалих туристів. Типові виверти “продавців відпочинку”: вказати, що готель знаходиться на самому березі моря, має чудовий піщаний пляж, а набір послуг в номері – на найвищому рівні. Тоді як може виявитися, що до моря йти 500 метрів, а то й більше, пляжного входу в море немає (наприклад, в Шарм-ель-Шейху практично повсюдно в морі можна потрапити тільки за понтона, а не з берега, який всіяний коралами і вимагає спеціального взуття), а в номері може не виявитися сейфа або фена, або дуже багато чого з необхідного пропонується за додаткову плату. Все це може і не означати, що вами буде обраний поганий готель. Просто потрібно мати на увазі такі нюанси і прикинути, скільки ж насправді може коштувати цей відпочинок. Знаючи деталі, ви зумієте не переплатити турагентству і підібрати більш відповідний варіант.

Порада п’ята. Будьте пильні, дивлячись сайти самих готелів. На них все подано дуже і дуже красиво. Причому це характерно як для сайтів західних готелів, так і для наших, російських. Тепер, в епоху інформаційних технологій, розумні маркетологи розуміють, що сайт – це обличчя готелю. Та особа, яка майбутній гість поки що не бачить … Насправді ж може виявитися, що в готелі відремонтовано за останнім словом техніки лише ресепшн, а номери не бачили ремонту по 5-10 років (авторові доводилося не раз стикатися з цим). Так що орієнтуватися на “офіційні” фотографії готелів не має сенсу.

Порада шоста. Замовляйте безпосередньо! Сайти готелів можна використовувати за їх прямим призначенням – для бронювання номерів. Якщо ви подорожуєте “дикуном”, найчастіше це ідеальний варіант. До вас на електронну пошту прийде підтвердження про бронювання, при заселенні за броню доведеться доплатити, а якщо ви з якоїсь причини не приїдете в цю готель, то й попиту з вас ніякого не буде.

Бронювати через Інтернет можна готелі і номери в хостелах і за кордоном! Правда, тут знадобиться, швидше за все, передоплата за вашою банківської карті. Це необхідно для того, щоб готель надіслав підтвердження (так званий ваучер для заселення), який, зокрема, буде потрібно в консульстві для оформлення візи.

Багатьом такий спосіб здасться занадто клопіткою, адже все можна доручити турагентству. Це так, проте в окремих випадках, наприклад, коли вам потрібно готель в конкретному містечку, віддаленому від второваних натовпами туристів стежок, бронювання через Інтернет – це найбільш зручний спосіб. Годиться такий метод і для тих, хто здатний будувати плани на багато місяців вперед і звик економити.

Так, наприклад, ви вже зараз, заздалегідь, можете забронювати номер в якому-небудь європейському містечку на грудень, щоб відзначити там Різдво або Новий рік. І ціни будуть самі що ні на є привабливі! Адже турагентства зараз не займаються такими путівками, всі націлені на літній відпочинок. Тим часом восени і ближче до зими ціни на “різдвяні” номери злетять вгору, і їх стане роздобути набагато складніше. Вам же, забронювавши номер заздалегідь, залишиться лише купити квитки і оформити візу.

Порада сьома. Не уникайте туристичних агентств. Вважається, що турагентства “накручують” вартість путівок, просто перепродуючи послуги туроператорів. Це далеко не так! Не факт, що покупка безпосередньо, з сайту туроператора, обійдеться вам дешевше, ніж в агентстві. Це підтверджує особистий досвід автора. В агентстві допоможуть укластися в ваш бюджет і вимоги.

Однак не зайвим буде почитати відгуки про туроператорів та порівняти їх послуги: дуже часто саме туроператори за різними цінами продають путівки в одні і ті ж готелі, вартість може істотно відрізнятися! З таким “досвідом порівняння” вже можна йти в турагентство і просити підібрати тур в конкретний готель у конкретного туроператора.

І нарешті, восьма порада. Розслабтеся і отримуйте задоволення! Навіть якщо ви начиталися негативних відгуків про свій готель, який уже оплачено, просто не беріть у голову! На світі чимало зануд, які здатні зіпсувати відпочинок собі і оточуючим, загострюючи увагу на дрібницях, які ви, швидше за все, навіть не помітите. Успішного вам інтернет-дайвінгу та безхмарної відпустки!

Tagged ,